Pierwsza część mutantów. Cała akcję obserwujesz z góry. Atakują Cię rzesze mutantów, Ty musisz sprostać ich... zagraj w tą gre!
Gra bitewna, która zotała wykonana w stylu mango. zagraj w tą gre!

Druga część gry, w której bohater odkrywa jeden z tajemniczych pokoi ponurego zamczyska. zagraj w tą gre!
Zagraj z kosmicznego golfa. Wybijaj białą piłeczkę tak aby odbijając się od planet i zachowując prawa grawitcji wpadła do... zagraj w tą gre!
Gra strategiczna, w której kierujemy kolonią pająków. Umacniaj potęgę swojej armii, poznawaj nowe jednostki i pokonaj wroga. Sterowanie gry za pomocą... zagraj w tą gre!
Poruszając się ludzikiem w prawo lub w lewo zbieraj robaki wyłaniające się z ziemi i natychmiast je puszczaj w powietrze przywiązane do... zagraj w tą gre!
Miła pani, pomaga Ci opanować podstawy tenisa. Twoim jedynym zadaniem jest odbijanie lecącej w Twoją stronę... zagraj w tą gre!
Zbieraj czerwone kule i złote monety i nabijając sobie punkty. Uważaj tylko na chodzące stworki, samo dotknięcie już może Cię... zagraj w tą gre!